15.1.2015

Hair inspiration

hairinspo hairinspo2 hairinspo3


Mulla on jo vähän aikaa ollut takaraivossa ajatus, millaisen tukan haluan tälle keväälle/kesälle. Tällä hetkellä hiukseni ovat sekalaisen väriset asteittain vaalennetut omituiset hapsut, joista huomaa joka toinen päivä, että mulla on hiustenpidennykset. Niistä haluaisin tänä keväänä lopullisesti eroon (terkuin pidennyskoukussa ties kuinka monetta vuotta). Mulla onkin marraskuusta asti ollut tehostettu hiustenkasvatusoperaatio käynnissä ja tuloksia on ilokseni ilmaantunut, mutta vinkkejä ajattelin listailla vasta parin kuukauden päästä, kun ero on (toivottavasti) huomattavissa jonkun toisenkin silmissä kuin omissani.
Yksikään näistä Pinterestistä poimituista kuvista ei ole ihan sitä, mitä minulla on mielessäni (ei varsinkaan tuo kokonaan pinkki pää, koska poikaystävä luultavasti välttelisi mua siitä hyvästä). Mutta suuntaa antavia fiiliksiä luovat joka tapauksessa! Luultavasti en aio astua kampaajan penkkiin tälläkään kertaa, vaan sooloilla ihan itse saksien ja värien kanssa... Millaisia tukkahaaveita teillä on tälle keväälle, meinaatteko pysyä tutussa ja turvallisessa vai kokeilla jotain villimpää?

To be continued.

2 kommenttia:

  1. Toi tokan kollaasin oikea ylänurkka on kiva. Voisin harkita itelleni, mutta ei ehkä ihan noin voimakkaalla värierolla tyven ja muitten hiuksien välillä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on yks munkin lemppareista ja varmaan eniten väriltään sitä mitä ajan takaa, mut kuten sieki sanoit ni ei ehkä ihan noin jyrkkä ero :)

      Poista