24.5.2015

Tässä elämä on

IMG_3488 IMG_3499 IMG_3491 IMG_3509
mekko Second hand /neuletakki New Yorker / kengät Second hand / laukku Seppälä

Mä olen jostakin syystä miettinyt viime aikoina paljon elämää, sen mystisyyttä ja kaikkia niitä vaihtoehtoja. En tiedä miksi nimenomaan juuri nyt tajuntaani on muodostunut oivallus siitä, että loppujen lopuksi elämä on juuri sellaista kuin sen itselleen luo. Tuntuu jokseenkin hämmentävältä ymmärtää, että ihan kaikista niistä miljoonista vaihtoehdoista, mitä voisin elämässäni ja elämälleni tehdä, olen päätynyt tähän ja juuri tässä tunnen oloni hyväksi. Myös ajatus siitä, että voisin muuttaa kaiken ihan kerralla jättämällä nykyisen ammattini, ihmissuhteeni ja kotini, hämmentää. Tarinastani ja elämästäni tulisi aivan toisenlainen. Ehkä juuri se hämmennys ja pelko estää meitä tekemästä niitä suuria ratkaisuja, joita joskus elämässä vaaditaan. Kun pitää joko jäädä tai lähteä.

Joka tapauksessa minä olen päättänyt jäädä tähän nimenomaiseen elämään. Tunnen oloni vahvaksi ja hyväksi ja kaiken ympärilleni keräämän omannäköisekseni. Siitä kai elämässä jokseenkin onkin kyse - että viihtyy elämässään ja nauttii itselleen luomista mahdollisuuksista ja saavutuksista. 

Tämmöisten ajatusten siivittämänä superia sunnuntaita kaikille!

PS. En sitten muuten ole raskaana, mekon kuviointi ei vaan ollut kaikista paras pömppömahani piilottaja (nauraa vedet silmissä emoji)

2 kommenttia:

  1. Ihana mekko ja koko asu, näytät just hyvältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sulle :) Mekko on tosi ihana, mutta teki tenkkapoon vielä samana päivänä; vetoketju meni rikki :D

      Poista