13.8.2015

Keep the Faith

IMG_6347 IMG_6378 IMG_6369 IMG_6338
mekko Gina Tricot / reppu H&M / kengät Converse / aurinkolasit H&M

Olen nyt varmaan puolisen tuntia tuijottanut tätä tekstikenttää ja yrittänyt löytää jotain fiksua sanottavaa, tai sanottavaa noin yleensäkin, mutta minkäänlaisen tekstin aikaansaaminen tuntuu työläältä. Ei oikeastaan siksi, etteikö mulla olisi mitään sanottavaa, vaan koska kaikille asioille ja fiiliksille ja tuntemuksille ei yksinkertaisesti aina löydy oikeanlaista ilmaisua. 
Se mitä mä haluaisin kertoa, jotenkin tyylikkään mystisen kauniisti, mutta kuitenkin rennosti, vapautuneesti ja hymyillen, että elämä on jees. Enemmän kuin jees. Vaikka mun jalat näissä kuvissa näyttääkin kamalilta, ja voisin pitää sen tekosyynä koko postauksen julkaisemattomuudelle, haluan kuitenkin jakaa ne ja tämän tekstin, koska tämänkin aamun huonotuulisuudesta huolimatta koen sellaista kaikenkattavaa tasapainoutta (mitä olikaan puhetta siitä oikeanlaisen ilmaisun löytämisestä...onko tämä edes suomea?), positiivista energiaa ja vastaanottavaisuutta. En tiedä miten sen oikein muotoilisi. Pääsääntöisesti mulla on hyvä olla. Kun uskoo ja luottaa omiin kykyihinsä, tuuriinsa ja itseensä, on kai sellainen olotila mahdollista saavuttaa. Ainakin omalla kohdalla. Toivotaan, että jaksan ylläpitää tätä energiatasoa myös päivien lyhyentyessä ja pimeyden hiipiessä aina aiemmin. Ja että se tasapaino jotenkin vaeltaisi myös mun raajoihin.

Niin, ja me saatiin se asunto. Muutto olis ens kuussa!
Niin, ja nää olis kutakuinkin viimeiset kuvat vaalealla tukalla. Värjäsin hiukset nimittäin eilen ruskeiksi, hih.

2 kommenttia: