20.5.2016

Basic

IMG_5020 IMG_5036 IMG_5017 IMG_5058 paita Second hand (Gina Tricot) / farkut H&M / reppu ja kengät H&M

Kolmen päivän vapaat lusittu ja tänään sitten taas töihin. Vapaat meni rauhallisesti pitkälti kotosalla, mutta käytiin mm. kirpparilla (mulla alkaa reilun viikon päästä kirpparipaikka joten piti hakea hinnoittelulappuja ja nyt pitäisi saada vielä aikaiseksi hinnoitella tavaraa...), poikaystävän vanhemmilla kylässä ja eilen olin Hyvinkäällä lenkkeilemässä Sveitsissä ja juoksemassa vähän portaita (voin kertoa että semmonen noin 120 askeleen portaikko ei kovin kertaa mennyt ylös...) ja samalla reissulla kävin hakemassa pyöräni, nyt mulla on pyörä, jee!! Illalla käytiin tekemässä vielä reilu tunnin iltakävely poikaystävän ja koiran kanssa ja sain napattua aika kivoja kuvia kyseiseltä reissulta :) Muuten ollaan tuijotettu monta jaksoa Vampyyripäiväkirjoja ja mie olen kattonut muutaman leffan, joista sitten lisää tämän kuukauden leffapäiväkirjassa. 
Enää olisi myös reilu viikko mun ensimmäiseen lomapätkään ja olen kauheasti yrittänyt miettiä erilaisia aktiviteetteja, koska kerrankin kun on loma, niin olisi kiva tehdäkin jotain ja käydä jossain, ettei koko loma mene kotona nyhjätessä. Pitääkin kysellä kavereilta, millaisia aikatauluja niillä on kesäkuun alussa! Mutta nyt mun seuraava missio on imurointi... Mukavaa viikonloppua tyypit!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti