6.5.2016

Braided

IMG_4487 IMG_4517 IMG_4492 IMG_4465 neuletakki Gina Tricot / toppi H&M / housut H&M / tennarit Converse / laukku Gina Tricot / korut H&M ja Claire's

Se olis kuulkaas viikonloppu tyypit! Omani menee perinteisesti töissä, mutta ehdittiin tänään käydä satamassa nauttimassa kevään ensimmäiset jätskit ja toivottavasti huomennakin ennen 10,5 tunnin työvuoroa ehdin käydä tekemässä kunnon lenkin :) Mun ollut tarkoitus aloittaa juokseminen ja noin yleisesti aerobisen liikunnan lisääminen, mutta mun polvi on vihoitellut viime aikoina siihen malliin, ettei ole pystynyt, joten on täytynyt tyytyä pelkkään koiran kanssa lenkkeilyyn. Mua kyllä odottaa ystävän luona Riihimäellä pyörä jonka häneltä saan, pitäisi vaan löytää joku rako sen hakemiseen sieltä! Mutta ihanaa että kesällä pääsee pyöräilemään, mulla ei ole pyörää ollut vähään aikaan ja jos jotain liikuntaa oikeasti kaipaan, niin sitä. Koht on kuulkaas semmoset pyöräilijän pohkeet, ettei mitään rajaa, hahah. Mutta oikeastaan ensimmäistä kertaa ikinä en jotenkaan stressaa siitä, että en ole missään parhaassa mahdollisessa rantakunnossa. Ehkä se johtuu vähäsen iästäkin, mutta ei mulla ole mitään tarvetta hillua bikineissä ympäri kyliä, ja muutenkaan ei varsinaisesti kiinnosta muiden/yleiset mielipiteet siitä, että jos ei ole sixpäkkiä ja kiinteitä reisiä niin voisi jäädä kotiin. 
Vielä on muutes pari päivää aikaa osallistua järjestämääni kosmetiikka-arvontaan, jos se on joltain vielä mennyt ohi! Osallistujia on onneksi ollut aika kivasti, vaikka palkinto ei sinällään mikään kovin kummoinen ole, mutta tää ilman muuta tarkottaa sitä, ettei varmasti jää blogin ainoaksi arvonnaksi :) Ja toivottavasti tämä tällä hetkellä melko tiheä postaustahti ei haittaa ketään, mulla nyt vaan kerrankin sattuu olemaan materiaalia, inspiraatiota ja aikaa kirjoitella, joten en malta jättää näitä odottelemaan luonnoksiin ns. pahan päivän varalle.
Jep, hyvää työviikonloppua minulle ja tsemppiä kaikille muillekin raskaan työnraatajille! Ja te muut, nauttikaa ihmeessä näistä keleistä nyt kun voi ja menkää piknikille ja pussikaljalle ja lenkille ja niin edelleen! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti