22.6.2016

Boyfriend Tee

IMG_6749 IMG_6726 IMG_6670 IMG_6719 IMG_6759 neuletakki H&M / t-paita Jack&Jones (poikaystävän) / hame Second hand / tennarit Converse / aurinkolasit ja sukkahousut H&M / choker Claire's

Juhuu, täällä ollaan! Enhän mä olekaan ollut poikka kuin kaksi päivää, mutta omalla ajankululla se tekee kolme. Oon kahdesta vuorokaudesta ollut noin 38 tuntia hereillä ja ollut niistä töissä about 22 tuntia ja siihen vielä matkustusta ja toisesta paikasta toiseen siirtymistä noin kuusi tuntia. Täytyy sanoa, että tää mimmi on tällä hetkellä aika rikki :D Miksi näin, niin tähän rumbaan liittyy kouluttautumista, uuden opettelua ja tuuraamista. Onneksi tänään on sentään vapaapäivä, eikä ohjelmassa ole mitään, paitsi ehkä ruokakaupassa käyminen. Huomenna olisi vielä viimeinen iltavuoro ennen juhannusta, se sitten onkin se viikonloppu vapaa! Minkäänlaisia spessuja juhannussuunnitelmia mulla ei ole, vaan ajattelin mennä Kouvolaan äitin luo ottamaan lungisti, mikään rällääminen ei jaksa nyt kiinnostaa. Tuntuu, että oma kasetti on ollut vähän jumissa viime aikoina ja että tekemättömyys, itsekseen mietiskely ja rauhoittuminen on just sitä mitä tähän hetkeen tarvin. Nyt mä koitan koota itseni ja päästä mukaan tähän ihanan aurinkoiseen päivään, vaikka väsymys painaa vielä aika tavalla!

PS. Miksi miehille suunnatut t-paidat on aina hirmusti paljon kivempia kuin naistenmallit? Kukaan muu huomannut tämmöstä seikkaa? :D Mä oon monesti hypistellyt kaupassa kivan näköistä teepparia ja sitten tajunnut, että jaa, tää on miesten. Oon mä aika monta kertaa semmosen sitten ostanutkin - en tosin itselleni vaan poikaystävälle :D Koska aina voi lainata!!

2 kommenttia:

  1. Mulla ois mun blogissa sulle pieni haaste!

    http://ainoek.blogspot.fi/2016/06/sijamuuotohaaste.html

    VastaaPoista