11.3.2017

Beauty Favorites ATM

Ihanan keväistä ja aurinkoista lauantaipäivää! Mie ajattelin tulla höpöttämään tänään vähän kosmetiikkajutuista ja esitellä tämän hetken luottotuotteet - niihin sisältyy sekä vanhoja suosikkeja että uusia tuttavuuksia. 

IMG_4048

Garnier Respons -sarjan tuotteita olenkin hehkuttanut täällä jo noin miljoona kertaa sekä ihonhoito- että hiustenhoitopuolelta. Tämä kyseinen Oat Cream & White Almond Milk kuivan ja herkän ihon voide on ehdoton suosikkini. Tuotteessa on hypoallerginen koostumus ja jostain syystä se sopii mun atooppiselle, kuivalle iholle kuin nenä päähän. Mä olen testannut montaa eri ns. halpistuotetta ja aina kun palaan tähän, iho rauhoittuu silmin nähden. Kaiken lisäksi tää on edullinen, 200 ml pakkauksen hinta pyörii viiden euron kieppeillä hieman ostopaikasta riippuen. Arvioisin, että kuukauden aikana mulla kuluu näitä about 3.

Max Factorin Miracle Match -meikkivoidetta kehuin jo viime vuoden puolella, käytin välissä yhtä toista meikkivoidetta ja sitten ostin Lumenen meikkivoiteen, mutta se olikin liian tumma, joten piti pelata varman päälle ja palata tuttuun ja turvalliseen. Lumenen meikkivoiteen saan käytettyä sitten kesällä. Tästä Max Factorin meikkivoiteesta mulla on käytössä sävy 47 Nude ja vaikka noin yleisesti tykkään kevyemmistä meikkivoiteista, niin mun kasvojen värierot punoittavien kohtien takia on toisinaan sen verran isot, että kevyellä meikkivoiteella niitä ei saa peitettyä ja tällä saa. Silti tämä ei tunnu tönkötä pakkelilta naamalla, vaan sulautuu aika kivasti.

Batisten kuivashampoot on tuttuja tuotteita vuosien takaa ja pidän niistä ehkä kaikista eniten niiden tuoksujen takia. Monien muiden merkkien kuivashampoissa on etova tuoksu, joista en yhtään tykkää. Nyt mulla on ensimmäistä kertaa kokeilussa tämä kehuttu XXL Volume -kuivis ja kyllähän tällä rakennetta ja voluumia tukkaan irtoaa! Tosin omaan tukkaani en ehkä niin järjettömästi sitä tarvitse, sarjan muut kuivashampoot tuovat nekin sen verran nostetta ja voluumia, etten tiedä tarvitseeko juuri tätä kyseistä mallia käyttää.

En voi töissä käyttää kynsilakkaa ja siksi lakkailut on viime vuosina jääneet todella vähäisiksi (mikä kyllä näkyy taidoissakin...) mutta viime syksynä tilasin muutamat lakat ja nämä OPIn minikokoiset kysilakat kuuluvat niihin. Suosikeiksi ovat nousseet valkoinen ja hennon vaaleanpunainen lakka, joilla saa söpöt pastellikynnet. Kahdella kerroksella saa peittävän lopputuloksen.

ACOn Lip Cerat huulivoide on mun luottotuote. Paras huulivoide koskaan, ikinä. Tämä kyllä sisältää vaseliinia, mutta ainakaan omalla kohdalla se ei ole ongelma - tämän huulivoiteen kanssa riittää kun sitä lisää pari kertaa päivässä, sillä se kosteuttaa todella hyvin. Huulirasvan kanssa ei siis tarvitse olla läträämässä koko ajan eikä paniikki iske, jos huulivoide on jäänyt kotiin, koska sitä harvemmin täytyy lisätä päivän mittaan.
  IMG_4053

Saanko esitellä, mun uusi lempiripsiväri: Lumene True Mystic Volume. Sain tämän joululahjaksi ja otin käyttöön ilman minkäänlaisia odotuksia ja tykästyin tähän kyllä heti ensikäyttämällä! Massa on aika märkää ja tuotetta tulee harjaan melko runsaasti, levitys on helppoa ja ripsien ns. työstäminen iisiä massan kosteuden takia, kunhan varoo ettei tee sellaisia klimppiripsiä. Yleensä olen käyttänyt vedenkestäviä ripsareita ja tämähän ei sellainen ole, mutta pysyvyys on kyllä ihan loistava! Toki tämä päivän mittaan jonkin verran rapisee, etenkin jos tuotetta laittaa alaripsiin, mutta ei lainkaan siinä määrin, että mun pitäisi vedenkestävä versio tästä ensi kerralla hommata. Iso suositus tälle!
   IMG_4055

Silmänympärysiho on mun kasvojen ongelmakohta, sillä iho on kuiva, monesti punoittava ja useasti vielä turvoksissakin. Monet silmämympärysvoiteet on testattu, osa ihan hyviä ja osasta ei juuri mitään apua. Luin netistä paljon hyvää palautetta tästä Avènen silmänympärysvoiteesta, josta pitäisi löytyä apua juuri niihin silmänympärysihon ongelmiin, joista kärsin. Tuote on omasta mielestä kallis, 10 ml tuubi tuotetta maksaa reilut parikymppiä, mutta halusin silti kokeilla. Ja kyllä tästä apua on ollut! Vähän vaihtelevasti, mun iho oireilee vähän omaan tahtiinsa ja ilmeisen monista tekijöistä johtuen, joten miksikään ihmevoiteeksi en voi tätä tiluureta, mutta tuote kyllä rauhoittaa silmänympärysihoa sekä kosteuttaa suht tehokkaasti. Tuotetta pitäisi riittää todella pieni määrä molempiin silmiin, mutta mä huomasin eron vasta, kun laitoin tuotetta vähän reilummin. Nyt mulla on toinen tuubi menossa ja kolmas odottamassa jo valmiina kylppärin kaapissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti