16.4.2017

Easter Snapshots

Tiiättekö sen fiiliksen, kun tekisi ihan hirveesti mieli jotain makeeta hyvää herkkua, mutta kaapissa ei oo mitään eli pitäisi lähteä kaupasta hakemaan, muttei mitenkään jaksais? Mulla on sellanen fiilis just nyt. Mä oon käynyt tässä pientä päänsisäistä taistelua, mutta alan kallistua siihen, etten ole menossa mihinkään. Säästyy rahat ja toisekseen (tai oikeastaan ensiksi) väsyttää niin paljon, ettei tee mieli lähteä talsimaan keskustaan tuolla kylmässä säässä. Jään mieluummin tänne peiton alle, olkoonkin että se tarkoittaa suurinpiirtein raanaveteen tyytymistä.
Tästä ja väsymyksestä huolimatta mun pääsiäinen on ollut ihan mukava, ja tässä vähän kuvamateriaalia, että miksi!

IMG_4550

Okei, sää on ollut kylmä ja tuulinen ja aika vaihtelevakin, mutta aurinko on kuitenkin suurimmaksi osaksi paistanut koko pääsiäisen, aamulla sisääntulviva auringonvalo on jotain ihan parasta! Päivä lähtee jotenkin paljon paremmin käyntiin. 

IMG_4546 33231455064_ac307448ea_o

Jos herkkuja ei ole saatavilla tällä hetkellä, niin se ei tarkoita etteikö niitä ole ollut! Mun äiti oli yökylässä to-pe ja herkuteltiin ylemmässä kuvassa olevilla suklaa-mangomuffinsseilla sekä tekemälläni mango nice-creamilla, joka jäi iltatohinoiden ohessa kokonaan kuvaamatta, mutta oli kyllä hyvää herkkua! Tosin ikuisena jäätelömimminä mua ei niin vaan käännytetä... Ja kuten mainitsinkin, lupasin tehdä kinderkakun poikaystävien vanhemmille kylätuliaisiksi, Reseptiä en ajatellut tänne laittaa, niitä kun löytyy netistä valmiiksi jo noin miljoona ja ne ovat kaikki aika samanlaisia - elikkäs hiton hyviä. 

IMG_4649 IMG_4642

Äiti toi mulle tuliaisena Iittalan Kastehelmi tuikkulyhdyn smaragdinvihreänä, entuudestaan mulla on jo vihreää ja omenanvihreää. En keräile näitä mitenkään sen erikoisemmin, koska en ole mikään merkkifanaatikko, mutta nää on söpöjä. Mukit puolestaan on tuliainen siskolta, joka oli hiljattain reissussa. Ette varmaan osaa päätellä missä! Malta-muki multa löytyy jo entuudestaan, mutta se on jo niin kulunut, että toivoin uutta. Olen varmaan joskus maininnutkin, mutta näitä mukejahan mä tavallaan kerään... :D 

IMG_4634 IMG_4654

Eikä unohdeta tietenkään ruokaa! (Mikä on ollut aika rucola-painoitteista kuten kuvista näkyy...) Guagamole-kana-mozzarellapatongit oli hirmusen hyviä ja tänään sunnuntaipäivän ratoksi tein pitsaa. Jonka jo söin samalla kun kattelin Netflixiin ilmestyneen uuden iZombie -jakson. Oli aika hemmetin hyvää vaikka ite sanonkin! Resepti pitsaan löytyypi täältä

Nyt mä meen taltuttamaan makeanhimoni juomalla about sangollisen vettä ja sitten heitän kyllä pitkäkseni, ihan vaan hetkeksi, kun väsyttää. Taidanpa samalla vilkaista puolella silmällä Supernaturalia, ettei ihan uneen vajoais. Millainen pääsiäinen teillä on ollut? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti