20.4.2017

Spring Inspiration

En ole varmaankaan ainoa, kuka toivoisi ton kylmän ilman pikkuhiljaa hellittävän, ja että se kevät kunnolla alkaisi. Pukeutumisessa on ollut pakko tehdä kompromisseja enkä ole uskaltanut kaivaa mun kevättakkeja esiin vielä ollenkaan, nahkatakkia olen muutamaan otteeseen sentään käyttänyt, mutta se onkin aitoa nahkaa ja siksi yllättävän lämmin - jos alla reilusti vaatetta. 
Mulla on ollut pukeutumisinto jokseenkin kadoksissa koko alkuvuoden ja lähdin hakemaan vähän inspiraatiota lämpimämpiä kelejä ajatellen. En ole pitkään aikaan tehnyt tämmöistä postausta, joten ajattelin jakaa löytöni tänne :)


Mä olen koittanut karsia hirveästi vaatteiden ostamista ja hankkimista pois, missä olenkin onnistunut aika kiitettävästi. Siksi pyrinkin etsimään inspiraatiota sen mukaan, että toteutus onnistuisi jo olemassa olevista vaatteista ja asusteista, eikä vaadi uusien hankkimista. Ainoa asia mitä tällä hetkellä oikeasti himoitsen on sellainen pastellin värinen maxihame laskoksilla tai tyllillä. Ainoa asia mitä puolestaan oikeasti tarvitsen on uudet mustat farkut, mun suosikit alkaa olla loppuun käytetyt :( No mutta, ehkä sieltä reissusta löytyy!  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti