21.5.2017

8 kuvaa tältä viikolta

IMG_5283

kahvihetki siskon luona. Siskolla on tosi kivasti laitettu parveke, oispa meilläkin! Parveke siis ylipäätään... 

IMG_5331

En kestä miten suloisia nää on ♥ 

IMG_5334

Kesä ja joka paikassa vihertää ja kukertaa (vihdoinkin), yhdellä lenkkireitillä oli ihan hirveästi valkovuokkoja 

IMG_5425

Superterveellinen aamupala. Mut mulla oli vapaa ja halusin herkutella! 

IMG_5432

Päiväkävely aurinkoisessa satamassa :) Launtaina oli liikkeellä ihan pari muutakin ihmistä ja ravintolapäivän takia kojuja oli pystytetty pikkuveskun ympäristöön, harmitti ettei ollut käteistä mukana et ois voinu maistella!

IMG_5453 
Poikaystävän porukoiden kisu on ihanan hauska ja leikkisä tyyppi. En ole ihan kovin montaa kertaa typyä nähnyt, mutta silti se leikki mun kanssa ihan innoissaan piilosta! 

IMG_5458 
Iisiä kotiruokaa ja vanhojen Trendien selailua 

IMG_5456

Kotikatu ♥

Onpa kiva viikko takana! Varsinkin tämä viikonloppu on ollut ihanan leppoisa, mikä onkin hyvä sillä seuraavalla viikolla mulla on hurjasti töitä ennen kun sitten alkaa loma. Mutta tätä viikonloppua on onneksi vielä vähän jäljellä ja koska mulla on huomenna iltavuoro, ei haittaa valvoakaan (ja siksi koska nukuin iltapäivällä parin tunnin päikkärit...) joten taidan avata poikaystävän kaupasta tuoman karkkipussin ja kattella muutaman jakson Supernaturalia pitkästä aikaa :)

2 kommenttia:

  1. Tälläset postaukset on kyllä mun lemppareita! :) Pitäis itekin tehä näitä joskus omaan blogiin. Mun sydän suli noille koirille! ♥

    http://sofiaidaannneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäsit! Pitäisi muistaa tehdä näitä itsekin useammin :) siskon koirat on kyllä ihanimpia ikinä ♥

      Poista