30.7.2017

Mun parhaat kaverit


Koirat on iso osa mun elämää ja arkea, joten tämä postaus on omistettu kahdelle mun lempparille, etenkin omalle Jepsulle ♥ 

IMG_6978 IMG_6974 IMG_6994 IMG_7002 IMG_6976 IMG_7003 IMG_7001

Täysin koiratonta elämää mun elämään mahtuu alle vuosi - mulla on siis ollut koirakavereita 24 vuoden ajan. Jedi on niistä ehdottomasti tärkein, koska siihen mulla on vahvin side. Koska herra on jo oli 12 vuotta vanha, olen yrittänyt pikkuhiljaa jo sopeutua ajatukseen, että yhteinen taipaleemme on enemmän takanapäin kuin edessä. Pelkkä ajatuskin itkettää ja sen takia mä olenkin alkanut työstämään asiaa jo nyt - koska tiedän että Jedistä luopuminen tulee olemaan mun tämän astisen elämän hirvein hetki. Toivon kuitenkin, että päästäisiin nauttimaan vielä ensi kesänä aurinkoisista kesäpäivistä yhdessä äitini chihuahuan (josta on tullut Jedin aika hyvä kaveri) kanssa.
Koirakaverit on parhainta maailmassa ♥

2 kommenttia: