1.8.2017

Good Vibes


Aurinkoista tiistaipäivää tyypit! Mä tulin jakamaan teille muutaman randomin viime aikoina ilahduttaneen jutun:

IMG_7133

Sain syntymäpäivälahjaksi näitä Organic Shopin tuotteita ja olen aivan rakastunut, etenkin näihin kuorintoihin (joita tosin olen testannut jo aiemminkin). Nämä tuoksuu taivaalliselta, koostumus on ihanan kermaisa ja mikä parasta, nämä ei sisällä keinotekoisia ainesosia. Paria sarjan body mousseakin olen testannut, niistäkin olen tykännyt! Jos et ole vielä tutustunut sarjaan niin suosittelen lämpimästi :) 

kesä

Synttärikukat edelleen hengissä, jei!
Mulla on ollut vähän huonoa onnea säiden suhteen, lähes aina kun on ollut vapaapäivä niin sää on ollut kovin epävakainen tai huono. Onneksi oon ehtinyt vähäsen istuskella pihalla ennen iltavuoroa! 

36156196651_a933709325_o 35895586730_dbafe679be_o

Kävimme eilen Santa Fé:ssä syömässä, hyvää oli! Alkusalaatti ei ehkä näytä kovin kummoiselta, mutta oli jopa parempaa kuin pääruuaksi syöty hamppariateria!
   IMG_7022

Taannoinen aikaisen aamun kävely oli niin kiva ja omalla tavallaan rentouttava, että varmaan pakko lomalla ottaa uusiksi! Tai ainakin auringonlaskun aikaan on pakko lähteä ulkoilemaan!

IMG_7205

Päätin tehdä hiuksilleni jotain. Kaupan edullisin hiusväripaketti ei ehkä ole paras vaihtoehto, mutta toisaalta mikä tahansa voittaa sen mikä tukka aiemmin oli :D Luonnollisestikaan hiuksista ei tullut lähellekään tuon kuvan mukaista lopputulosta (minkä tiesin jo etukäteen ja valitsin siksi mahdollisimman vaalean sävyn) vaan aika perusruskea, johon olen tyytyväinen. Nyt jos taas jatkaisi ilman kemiallisia värjäyksiä.

Näiden lisäksi olen ihan fiiliksissä siitä, että viikon päästä oon lomalla! Suunnitelmat on edelleen täysin auki, mutta se on oikeastaan just parasta. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti