6.9.2017

Syysaurinkoa ja giniä

IMG_7927 fringe IMG_7931 IMG_7923

Voi luoja että oli hauska päivä eilen (tänään ei tosin niinkään kun olin unohtanut ostaa särkylääkettä...)! Meillä oli työporukan virkistymispäivä ja aloitettiin päivä kahlaamalla Kespron ruoka- ja juomamessut läpi. Tuli maistettua kaikkea hyvää ja uutta, uutta varsinkin anniskelupuolella, mm. giniä ja viskiä, ensimmäiselle tosin en juurikaan lämmennyt mutta pari hyvää siideriä tuli maistettua. Iltaa jatkettiin mun työkaverin luona grillaten ja tanssien ja sieltä tultiin vielä keskustaan. Ihan uskomattoman hauska ja kiva ilta :) 
Tämä päivä on mennyt kauppareissuissa ja nukkuen. Kohta lähdetään Jedin kanssa lenkille mun ystävän kanssa ja sen jälkeen HBO and chill, hahah. Mä oon muuten tekemässä (jälleen) postausta sarjasuosituksista, minkä saan toivon mukaan ulos tämän kuun aikana, joten pysykäähän kuulolla jos sarjavinkit kiinnostaa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti