24.5.2018

Hapsuttelua

Jihuu, tänään on se päivä kun pääsen normaalin arkeen kiinni! Edessä ois nimittäin iltavuoro, tai oikeastaan neljä sellaista. Täysin toipunut koipi ei ole, mutta mulla on aika vakaa usko, että pärjään. Ollaan sitä paitsi sumplittu mun työvuorot niin, että ne on mahdollisimman vähän kuormittavat.

Vaikka pari viimeistä päivää on tuntunut siltä, että haluaisin hyppiä seinille, niin toisaalta tämmönen pakkolepo teki ihan hyvää muutenkin kuin jalalle. Nyt jaksaa painaa duunia vajaan kuukauden oikein kunnolla ja sitten oiskin kesäloman eka puolikas ja reissu :) Yleensä oon sellanen tyhmän huoleton matkaaja, kenellä ei todellakaan ole mitään matkavakuutuksia, mutta nyt otin - ihan varmuuden vuoksi!

kesä3 kesä1 kesä5

Mitään sen kummepaa mun tulevaan viikkoon ei sitten kuulukaan, toivon että töissä sujuu ja että pääsisin pikkuhiljaa tekemään lenkkejä koiran kanssa. On jotenkin niin tahmea olo, kun ei ole päässyt liikkumaan normaaliin tahtiin, sillä vaikka en mikään urheilullinen tai edes järin liikunnallinen ihminen ole, niin liikun kuitenkin arjessa tosi paljon, kun kaikki kauppareissut, työmatkat jne. tulee tehtyä jalan. Sitten ahdistaa vähän myös se, että oon syönyt aika samaan tapaan kuin yleensäkin, mutta sitä syötyä tavaraa ei ole tullut kulutettua samaan tahtiin kuin yleensä, eli vähän sellainen paksu olo :D

Parasta on kuitenkin se, ettei näille kesäkeleille ainakaan tällä hetkellä tunnu näkyvän loppua! Mulle kelpaisi tosin sellaiset hellelukematkin, mutta nää on enemmän kun hyvät myös. Ja meidän taloyhtiön piha on aivan loistava paikka näistä keleistä nauttimiseen, kuten viime aikaisista kuvista on saattanut huomatakin.

Näiden melko mitäänsanomattomien kuulumisien myötä toivotan oikein kivaa torstain jatkoa ja viikonlopun odotusta!

kesä kesä2 kesä4

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti